Σελίδες

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Διαφημιστικός λαϊκισμός

Tου Πασχου Μανδραβελη

«Διαφημιστική εταιρεία», είχε πει ο Αμερικανός ηθοποιός Φρεντ Αλεν, είναι «85% σύγχυση και 15% προμήθεια». Τώρα πρέπει να αλλάξουμε το μείγμα. Να προσθέσουμε κι ένα ποσοστό χυδαιότητας. Οχι μόνο διότι οι διαφημιστικές εταιρείες χρησιμοποιούν το γυναικείο σώμα για να πουλήσουν καρμπιρατέρ, αλλά και την κρίση για να ενοικιάζουν αυτοκίνητα. Την περασμένη εβδομάδα εμφανίστηκε στον γερμανικό Τύπο μια ολοσέλιδη διαφήμιση της εταιρείας ενοικιάσεων Sixt, που έδειχνε ένα αυτοκίνητο BMW μπροστά στην Ακρόπολη. Με ξύλινα γράμματα η εταιρεία απευθυνόταν σ' εμάς και μας ενημέρωνε: «Αγαπητοί Ελληνες, η Sixt δέχεται πλέον δραχμές. Η BMW cabrio προς 29.600 δραχμές την ημέρα».