Σελίδες

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Η δημοσιογραφία θα προσαρμοστεί αναγκαστικά στη νέα τεχνολογική πραγματικότητα


«Πριν από 15 περίπου χρόνια, οι εφημερίδες αποφάσισαν να προσφέρουν το περιεχόμενό τους δωρεάν online. Τώρα που αισθάνονται την ανάγκη να χρεώσουν, οι καταναλωτές είναι απρόθυμοι να πληρώσουν», είπε αναφερόμενος στις προκλήσεις της δημοσιογραφίας στην εποχή των ψηφιακών μέσων, ο Bill Grueskin, κοσμήτορας της Σχολής Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημοσιογραφίας του Columbia University και επί σειρά ετών διευθυντής της εξαιρετικά επιτυχημένης συνδρομητικής Wall Street Journal Online. Στην ομιλία του με τίτλο «Η Δημοσιογραφία στην Εποχή των New Media,» η οποία έγινε στη βιβλιοθήκη του DEREE – The American College of Greece στην Αγία Παρασκευή, ο κ. Grueskin ανέλυσε την επιρροή του Ιντερνετ και των social media στη