Σελίδες

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Αντιρρησίας... μπάμιας


Tης Μαριαννας Τζιαντζη

Μια διαφήμιση θεωρείται επιτυχημένη όταν πυροδοτεί συζητήσεις και μάλιστα αποσπασμένες από το προϊόν ή την υπηρεσία που διαφημίζεται. Επομένως, το νέο σποτ μιας γνωστής αλυσίδας καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας έχει πετύχει το στόχο της. Κανείς δεν ρωτάει «είδες τη διαφήμιση του Τάδε;», αλλά όλοι λένε «είδες τη διαφήμιση με τις μπάμιες;»



Η περιβόητη διαφήμιση εδώ!